2018年5月27日 星期日

係 都 要 行 住 食

        食煙咪食囉,點解係都要行住食?有公德心嘅,梗係企定定喺度「打邊爐」啦!你吸我啲二手,我又吸你二手,大家交叉污染咪好囉。一般人唔想自殺都唔會行埋去,咁咪公平囉。你一路行,一路噴煙,即係逼後面啲人吸二手煙,咁你同攞住支機關槍喺街亂掃嘅殺手有咩分別?
        你最兇殘無人性嘅,就係臨上車之前,嗱嗱臨吸多啖。一上車,頂住你個肺嗰啖煙,你好大力咁噴出嚟。架車關晒窗,咁你擺明製造 Gas Chamber,焗我吸毒氣,仲搞到我嘅頭髮、毛孔、皮膚全部黐滿煙味。你一見到反白眼,佢就話:「去 BBQ,去食韓國烤肉夠係成身煙味啦。」喂,點同呀?一,食韓國烤肉係我食,食煙係你食,你享我要受,我會高興咩?二,焦油點同豬油呀?焦油殺傷力勁過豬油喎。三,我一向嫌棄煙三文魚、煙鴨胸、煙火腿,煙民。上咗你架車,我被煙熏,變成煙人,好似俾喪屍咬完都變成喪屍咁,我點面對自己呀?
        最恐怖係你噴完煙,放完毒,竟然覺得應該食番粒香口珠清下啲口氣。你打開個盒,倒咗幾粒,然後用你兩雙黐滿焦油嘅手指,攞咗兩粒俾我。你遞過嚟嗰陣,手指嗰陣煙味,難聞到我係咁咳,你竟然問我係咪頂唔順香口珠啲薄荷味。我以為焦油淨係黐住你個肺,乜原來仲塞埋你個鼻同你個腦呀?嗰粒係薄荷味香口珠咩?根本就係焦糖香口珠個親戚焦油香口珠啦。
        食煙係應該將自私進行到底,政府亦應該大力支持配合,擺多啲流動廁所咁嘅煙房,俾人喺間房食完煙,再吸返,唔好嘥,橫掂一包煙咁貴。一於自吸自足,唔好益人。
        陳 嫣

沒有留言:

張貼留言