2018年8月30日 星期四

香 草

  Jason 家住西環一幢舊樓裏面,地方不大,卻有個偌大的露台,而他的廚房是個 open kitchen,推開一扇窗就是露台。陽光從露台透射全屋,映出一地光與影,地上一排排的倒影,正是整整齊齊列在露台與廚房連接的一行小植物,細心看,原來是各式各樣的香草:迷迭香、百里香、羅勒還有鼠尾草,我還是頭一次見人在家裏種鼠尾草,禁不住問他用來煮些甚麼。
  「我都唔煮嘢嘅。」Jason 笑說,「以前女朋友鍾意煮,但係就種咩死咩,而我呢,就天生 green fingers。咁所以咪,我種畀佢嚟煮嘢食囉。」「睇唔出你都係一個情癡,都分左手咁耐,仲咁有心機。」
  「唔係呀,我掛住嘅係個味道。我仲記得,本來平平無奇嘅 scrambled egg,因為加左幾塊 parsley,個香味令我無論做緊咩,都要立即放低過去食。咁而家佢冇再煮畀我食,唯有聞下我種嘅香草來緬懷吓囉。」
  我看著露台,想像一位女子伸手摘下幾片香草入饌,這個畫面真的很美。可能是歌聽得太多,「手指淡淡煙草味道,記憶中曾被愛的味道」,我總是覺得 Jason 只是將「煙草」換成「香草」,他真正想念的,是舊女朋友在身旁的時光。

沒有留言:

張貼留言