2019年5月29日 星期三

搞 笑 又 傳 神

從網上睇到一篇對某餐廳的評價,真係搞笑又傳神:~ 「唔識欣賞呢間台式麻辣火鍋。食得麻辣火鍋就係想又麻又辣,你唔麻又唔辣想點呢?湯係香嘅,亦飲得出落左重料藥材,亦冇四川重慶啲咁油,咁又點?我唔係嚟食藥材火鍋㗎大佬。

好嘞,你收得咁嘅價錢,緊係對你啲食物質數同服務有要求。先講服務,你哋睇唔到我哋冇口水掮㗎咩?睇漏眼?枱枱客都有我哋冇你哋冇人發覺?好嘞,嚟咗食物就淥啦,淥完先發覺冇醬汁,要我開口問先識得俾我。啲waiter唔理我仲淥緊嘢就話幫我添湯,一嘢就倒啲唔熱嘅湯落去,成煲凍哂。你唔俾我淥埋先都等我縮手先吖。咩服務呀?街邊舖仔我就唔介意。個經理仲搞笑,食到尾先埋嚟同我哋較細個火,話太猛火個湯會苦喎,你唔好埋單先講?

食物質數亦唔見好突出。八點倒得一半客,經已話賣哂手切本地牛,算,食返美國牛。但成四百蚊碟牛肉,第二度一樣有靚裝修,服務好過你嘅二百幾蚊都食到。又成四百蚊嘅海鮮拼盤,蝦,蟶子,大蚌各兩件,蜆四粒,魚四件,係咁多。寫就寫活魚,你俾四件細細嘅魚頭魚校我?仲要係細魚完全冇嘢可食。魚肉呢?你寫活魚都好誤導啫下話。」
「你唔好埋單先講?」真搞笑!

沒有留言:

張貼留言