2016年1月28日 星期四

雞 翅 包 飯

        燒雞翼好食,加上釀入炒飯,原本在台灣夜市人氣熱爆的食品,即日開始,香港都可以食到,所以今日我...「獨自去吃雞,寂寞找個伴」
        燒雞翼炒飯,台灣叫雞翅包飯,完成製作過程後,冷凍由台灣空運到港,老闆阿 Jack 一邊燒雞翼,一邊答:「前日第一日賣,全日賣出 50 隻,依家只返一種嘅櫻花蝦味,試試街坊反應先」
        ( 原本台灣好多味嘅咩?) 試過十多款味道的 Jack :「櫻花蝦最正, 淡淡地, 其他有泡菜味道又太濃, 紅蘿白, 青豆仲淡, 炸雞款式又好油..」( 無得試, 我反而想食泡菜炸雞包飯...包頂頸 )
        店內有 8 種味粉可伴雞翼, 芝士、椒鹽、麻辣、檸檬、甘梅、蒜味、孜然、芥末和咖喱
我叫阿 Jack 推介一款味道給我, 他說:「甘梅啦, 我最鍾意, 甜酸甜酸, 仲正過落蜜糖, 你信我...甘梅粉配雞翼入面啲紅油炒飯夾到不得了, 仲好食過配檸檬」( 我好鍾意食烏梅...啱我呀!)
        結果,我一半保留原味,一半配甘梅,我一口咬入灑滿甘梅的一半,配合滲滿雞味的炒飯,本來:「唔夠瞓」的我,也精神為之一振,我直情可以用爽來形容,愈食愈開心
        不過,食完超滿足的甘梅味,再食餘下的一半,...奇怪...啖而無味,剛才的興奮感覺盡失喎...
        阿 Jack :「哎呀!我唔記得提你食咗原味先,甘梅味道超濃,所以你另外一半會變到無晒味喇...真係唔好意思」( 早知唔好太心急,家陣似去到紅館準備入場,先發現唔記得帶飛囉 )
        試畢雞翼炒飯後,當然要試試日賣 300 條的店舖皇牌雞腿捲,今次阿 Jack 建議我配芝士,椒鹽,因為是所有味粉中最強烈的選擇。( 今次老闆 Jack 話...就無分食邊半先喇!!)
        其實,客人最多可以配多少款味粉?? 阿 Jack 話:「客人都係揀一至兩款,落齊 8 款都得嘅,不過味道溝埋咁怪,啃唔啃得落先?暫時都無人試過揀兩款以上味粉喎」( 可能只有我係咁貪心想落晒...無蝕底掛 )
        我一口大啖咬入雞腿捲,嘩!好熱..好熱..好熱呀...( 點解同頭先雞翅包飯一樣,都係影完相即食,雞腿捲熱得好緊要 )
        阿 Jack 解釋:「頭先你食嘅雞翼,係開口燒,裡頭啲飯散熱又夠快,所以我一畀你,就算你即刻食,不過雞腿捲由雞皮包實雞髀肉,雞皮愈燒,脂肪就愈走,雞肉嘅肉汁就鎖住晒,所以真係好熱架」
        ( 老實講,雖然辣親條脷好痛,但雞腿捲入味過雞翅包飯多多聲,難怪一日可以賣到 300 條啦!!)
        原來阿 Jack 是台灣出世,8 歲就來港讀書,畢業後本來從事貿易的他,因為公司結業,於是便回台灣修讀大廚,原本計劃於台灣開甜品店,但因為妹妹在台灣大愛雞腿捲,所以半年前便傾談在港開特許經營店
        我問老台灣,如果去台灣夜市有何推介?? Jack :「鹽水雞,藥燉排骨, 士林 "十全" 好出名,不過 E 家好多人,好難迫入去,我反而鍾意去繞河夜市,萬華夜市,米血糕超正...宜蘭羅東夜市,鴨喜露滷味水鴨骨仲好食...」
        我決定下次去台灣前一定要找 Jack 列一個夜市覓食清單...( 其實不如你全部引入嚟香港賣啦...點 Jack??)

        大 仁 生 活

1 則留言: