2014年2月16日 星期日

選 擇





我 可 以 選 擇 放 棄,但 絕 不 放 棄 選 擇。




11 則留言:

  1. sir不放棄甚麽?我祇見你想偷食魚。。。哈哈

    回覆刪除
  2. 貓貓想:哎! 這麼多,眼花撩亂添,可唔可以唔選擇呀! 哈哈…

    回覆刪除
  3. 誰人不想去做選擇?但有時有些東西不到你去選擇。
    例如身體出了毛病, 就不是我所想要的。所以唯有等待上天的旨意行事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝早日康復!一齊觀賞晨曦的光華。

      刪除
    2. 一時又叫人不要放棄,一時又叫人選擇放棄!!!!
      放棄? 不放棄?放棄? 不放棄? 玩死。。。。

      刪除
    3. 這位朋友:請不要錯誤解讀別人的言論。

      刪除
    4. 多謝你的祝福,將「美麗的草原我的家」送給你。

      刪除
  4. 你個部落點解這麽多怨婦!!!!
    教舞之餘重要做埋慰安婦……

    回覆刪除
    回覆
    1. 閣下潛意識一定係有這種傾向,所以想像其他人也會如你一樣。

      刪除
  5. 哈哈哈!!!好攪笑。諗真吓又係喎!病又吟、唔病又吟::::::

    回覆刪除
  6. 各位有所不知,在舊年1O月阿sir在電台找了份兼職,改名南宮貓sir,幫人解答難題,我想近期粉絲太多。。。哈哈,希望寫完唔好比人丙^~^

    回覆刪除