2014年5月7日 星期三

隻 眼 開,隻 眼 閉。

 

老公問:如果我出去偷食,給你知道了,你會點做?

老婆:我會隻眼開,隻眼閉。

老公:老婆!你對我真好!




26 則留言:

  1. :笑話聽得多,就沒甚麼好笑,當他透明返倒是最好愉樂,一個人不自知,會做更多讓人快樂的趣事!

    回覆刪除
  2. 哈哈!一早就發夢,記得要抹咀啊!

    回覆刪除
  3. 睇你個貓樣,流哂口水啦!哈哈!

    回覆刪除
  4. 你不知幾想偷食,如果唔係,點會時時放上豪放女照片!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乜咁出奇 jack?我 post 比民主黨高層何俊仁係立法會議事廳度睇嫁!

      刪除
  5. 這叫日有所思,夜有所夢。但由佢啦!佢生活係金魚缸裹面,有這麼多人監視住,做不出什麼來。
    俾些少空間佢,不至於枯乾,我們才可繼續跟佢學舞,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不論男女老幼都需要空間,否則就像一隻被困在雀籠的小鳥, 多可憐!

      刪除
    2. 英雌所見畧同 ! 哈哈 !

      刪除
  6. 現今男女平等,偷食呢架嘢……可能女過男!

    回覆刪除
  7. 我睇未必,不是人人都接受到。

    回覆刪除
  8. 佢唔使去偷,自動有魚游埋去!佢係瘦啫。。。

    回覆刪除
  9. 唔好忘記,佢身邊有條食人鯊,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你把口乜咁衰?你話佢即係話我,我有乜嘢得罪你,你直接搵我!不要在此胡說八道!

      刪除
    2. 讚!你第一次似返個男人,懂尊重女人!

      刪除
    3. 我唔知你究竟係邊個,你可以話我貪玩,可以鬧我多口,但絕不可以騷擾我屋企人!

      刪除
  10. 天天對住咁多魚 隻貓咪可能有鲍滞感
    唔想吃魚 轉行吃骨頭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇落又似噃! 隻貓咪正眼都無望碟魚噃!都係你好眼光!

      刪除
  11. 咁樣會哽死架,豈不是自尋死路?

    回覆刪除
  12. 阿 Sir 最喜歡隻眼放吓電, 寂寞的魚自然會游過來, 貼住唔放啦!

    回覆刪除
  13. 女兒圈,煩死人,阿 Sir 可算脾氣好,忍受到我們七咀八舌。

    回覆刪除
  14. 比人'說三道四'好影響心情
    講笑搵第二樣…… 大家都係積下口德好!!

    回覆刪除
  15. 拿得這些話題出來,就預咗七咀八舌。

    回覆刪除
  16. 自编自導自演
    可拿金像奬 ! 鼓掌啪啪啪............

    回覆刪除
  17. 將心比已,損人不利已應少做……^~^

    回覆刪除
  18. 古語有云 : 勤有功,戲無益。
    講笑唧,講講吓就 : 敝家伙,講多咗!
    各位緊記 : 慎言!

    回覆刪除