2013年12月29日 星期日

兩 句 讚 人 的 英 文


剛 學 會 兩 句 讚 人 的 英 文,但 是 老 外 是 聽 不 明 白 的,你 明 嗎?






YOU ARE REALLY PEOPLE DON'T SHOW ELEPHANT.






YOU ARE BABY KNIFE NO OLD.

...............................................................


另 外 一 個 我 教 舞 時 常 用 的 步 法 名 稱,也 是 老 外 聽 不 明 白 的,你 明 嗎?


GI  CHONG  WALK


http://www.hkmenshealth.com/b5/healthline/haemorrhoid.aspx


12 則留言:

  1. 別說老外,我也不明白, 可以解釋一下嗎?

    回覆刪除
  2. 讓我猜:第一句是 真人不露相
    第二句是 寶刀未老
    對嗎?

    回覆刪除
  3. 我估是拼音!答案似你。。叫估唔到囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 答對。
      阿sir 傻, 所以估唔到,
      哈哈....

      刪除
    2. 你要幾多串,多謝 $10 串 (≧∇≦)

      刪除
    3. $10 串?你真係當阿sir 傻架?囉晒尼!

      刪除
  4. 唔敢,怕公報私仇被罰2o次唔知?舞,我還想過年,哈哈。。答案G瘡步。。。

    回覆刪除