2013年12月10日 星期二

九 仙 女









傳說中,世上有 "九仙女":
 

腐女、
    宅女、
        色女、
            港女、
                剩女、
                    腹黑女、

                            敗金女、
                                    花癡女、
                                            不男不女!


我日日見咁多仙女,唔知有無 "九仙女" 呢?





9 則留言:

  1. 腹黑女是?,sir最想見色女!哈哈!我都想看蜘蛛精。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是網友提供的資料,我也不清不楚。
      只知道叫得做 "仙女",一定神神化化嫁啦......

      刪除
  2. 時常得罪女人,蛇唔想有好日子過....哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來就無好日子過啦!經常比眾人圍攻。

      刪除
    2. 亞 Sir, 你不如考慮增肥, 練大隻啲 ; 咁樣人地見到你, 都俾你震懾住, 重邊度有人敢蝦你呃 !

      刪除
    3. 我都想,但係練極都肥唔到。

      刪除
  3. 我只見sir身邊曾经出現过淫女!花痴女!

    回覆刪除
  4. 淫女是否會淫淫笑?花痴即儍,會否定格?

    回覆刪除