2013年10月9日 星期三

享 受 自 我


相片:十分享受身為一個女性,
因為我們可以風情萬種,
可以是顛倒眾生的尤物!
如果你為了工作生活常
常忘記了自己是個女性,
蓬頭垢面,肢體腫脹中,
這是一件很不幸的事情。

請放下手中的繁瑣事務,
穿上性感內衣或赤裸裸
對個鏡子擺出各式最挑
逗誘人的女性化的動作,
幻想自己就是最美的人,
常常這樣,你真會變美!
變美後運氣也會變好喔!





一位朋友如是說:
 
 
 
十分享受身為一個女性,
 
因為我們可以風情萬種,
 
可以是顛倒眾生的尤物!
 
如果你為了工作或生活瑣事,
 
常常忘記了自己是個女性,
 
蓬頭垢面,肢體腫脹中,⋯⋯
 
這是一件很不幸的事情。







請放下手中的繁瑣事務,
 
對個鏡子擺出各式最女性化的姿態,
 
幻想自己就是最美的人,
 
常常這樣,你真會變美!
 
變美後運氣也會變好喔!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

19 則留言:

  1. 每天早上對著鏡子扮個笑臉, 說 : 我很可愛, 那麼你也會變得很可愛了0

    回覆刪除
    回覆
    1. 就憑這幾句話,我覺得你很可愛很可愛!

      刪除
    2. 很可愛! 很可愛!
      彈吓彈吓, 好 Q 呀。
      啱聽嗎!!!!!!

      刪除
    3. 多謝, 願每一天都是好日子0

      刪除
    4. 多謝!天佑心地善良的人 ^ ^ ^

      刪除
  2. 常見老扮嬌俏.....青春,可愛,動人學生妹

    回覆刪除
  3. 可能呢位同學肢體腫脹、点扮都唔嬌俏、青春、可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 廋唔一定靚,排骨不是用來數,扮細嚇鬼咩!

      刪除
  4. 時時話自己可愛,扮到至得。。作嘔。。妳估個塊係魔鏡。。哈哈……

    回覆刪除
    回覆
    1. 「時時話自己唔得」,這是個心魔...... 要拒絕心魔入侵。

      刪除
  5. 廋唔會惹人討厭!只有時常聽見有人鬧D死肥鬼!

    回覆刪除
  6. 肥瘦高矮不重要,美和可愛發自內心,內心充滿怨懟,別人看也不會覺得可愛。

    回覆刪除
  7. 就憑這幾句話,就知你是日行一善囉!

    回覆刪除
  8. 對鏡說就可以QQQ,我個嘴就000

    回覆刪除
  9. 今朝對鏡心諗住:我好靚、我好俏、諗諗吓!
    ha...又好似真係幾..........

    回覆刪除