2013年10月6日 星期日

混 得 好







混得很好的男人,
 

基本都是 講 義 氣
 

有擔當、輕得失、埋單王;



而混得好的女人,

基本都是 甜 嗲 賤

不要臉、會算計、有手段。








 

18 則留言:

  1. 貓sir.你要小心女人,小心女人……

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽教女:妳要小心男人,小心男人.......

      刪除
  2. 抗議, 亞Sir你性別岐視, 男人你就用正面詞句, 女人就用貶義詞0

    回覆刪除
    回覆
    1. 那是網上文章轉載,唔關我事。

      刪除
    2. 但經由你的手再出,就 關事, 不能推卸責任!

      刪除
    3. 那文章屬於「吾講得笑」,你屬於「唔講得笑」。

      刪除
    4. 哈哈, 好好笑咩, 唔覺播...

      刪除
  3. 一定比D有手段女人激......

    回覆刪除
  4. 使乜敢認真,我們只係小女人一個,最多係甜、嗲!又無害人、又無背夫偷漢。所以……賤……一定無我份。

    回覆刪除
  5. 我做乜都唔成功,所以我一定唔係!

    回覆刪除
  6. 嘩!嘩!嘩!咁多人自我評估。

    回覆刪除
    回覆
    1. 点解D人咁認真......阿sir這題目應改為.....自我評估....哈哈

      刪除
    2. 男人唔壞, 女人唔愛 ; 女人唔賤, 男人唔愛 ; 咁 .....呢個世界無個好人 ???????????

      刪除
    3. 係呀!我就覺得自己唔算係一個真正o既好人。

      刪除
  7. 難怪壞男人有市場,壞女人亦有市塲

    回覆刪除
  8. 女人賤…除非老公唔知,知道一定唔愛囉!

    回覆刪除