2013年10月19日 星期六

那 五 年






























這個故事

和這首歌

太催淚了.......




為什麼一睜開眼

你就不是我的了...

何蔓的這段話

深深地擊中了我的心




4 則留言:

  1. 貓sir..何蔓的話對你有這麼深的感受,弦外之音.....對象不是貓太?因她常在你左右呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!你係邊個?毒太?我睇套電影受感動,投入在劇中人的感情遮!你都攝位害我?

      刪除
  2. Mrs. Cat, 唔驚,唔驚, 有我地咁多雙眼幫你睇住 Mr. Cat!

    回覆刪除