2013年11月13日 星期三

是 否 成 熟?









一個人是否成熟,是否有層次,
 

並不是要出口成章、講得出多少大道理,
 

而是看他待人接物是否讓人舒適,
 

不卑不亢,能保留自我的棱角,
 

又有接納他人的圓潤,這才叫成熟。
 

真正成熟的人
 

面對不喜歡的人或事不需要辯解,
 

僅僅一個微笑就足夠了!








( 貓 Sir:我都係唔夠成熟! )








20 則留言:

  1. 唔好噤熟,半生熟最好。

    回覆刪除
  2. 贊同老師這句'面對不喜歡的人和事'
    便'一笑置之'
    這代表個人有風度和'阿Q精神'
    不過 成熟唔係不好
    有時做人有點天真(童真)
    身邊的人更感舒服吧

    回覆刪除
  3. 我唔成熟!但真…我面對不喜歡的人、不會假裝微笑。

    回覆刪除
  4. 我都係一個不成熟的人!對喜歡的人會多包容!對不喜歡的人會視而不見!最怕見在你面前笑笑口,背後拿刀的人。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會卦 拿刀仔咁嚴重? 唔怕被警察大哥捉咩
      唔好想得太多. 總之別人對自己笑
      自己都報以微笑吧
      歌仔都唱'笑一笑,世界更美妙' 嘛 :)

      刪除
    2. 「在你面前笑笑口,背後拿刀的人」見過很多!
      「對喜歡的人會多包容!對不喜歡的人會視而不見!」我也是如此,同志!
      不成熟萬歲!

      刪除
  5. 要噤熟有咩好 最好半生熟
    好似買水果 噤擺D嘛。haha
    即使面對不喜歡的人
    一個微笑代表隨和 友善
    除非自己心情不太好
    否則 我覺得對別人笑一笑都唔咁為難呢!!

    回覆刪除
  6. 俗語有話 : 虎生尤可近, 人熟不堪親0 人有時熟不區禮, 好容易得失別人0 都是君子之交淡如水, 保持距離安全一點0

    回覆刪除
    回覆
    1. 見識淺薄,這句俗語未聽過。
      「君子之交淡如水, 保持距離安全一點」好似好o岩,但做人做得唔過癮。

      刪除
    2. 有否聽過一朝被蛇咬, 十年怕井繩0 不需去冒被他人欺凌之險0
      因大多數人祗會跟紅頂白, 做對自己有利的事, 甚至歪曲事實, 以求達到目的 0
      抱持正義的人越來越少 0

      刪除
    3. 唉....算啦!做些自己喜歡的事,輕輕鬆鬆過日子,不要理人.......正義,只抱持在自己心中已足夠。

      刪除
    4. 有時未發生就覺別人會欺負,跟紅頂白都唔方好野,歪曲事實,莫非大多數都是衰人,眾人皆醉.....0000

      刪除
  7. 有時要考考每人看人本事,用心看定眼看......

    回覆刪除
    回覆
    1. 「看人」原來是好高深的學問,我最近先發覺,我好失敗........我諗我lee世都學不到......
      算啦!但求做人做得開心,蝕底 D 有乜所謂。

      刪除
    2. 江山易改, 品性難移0 做人若果扭曲自己去迎合他人, 是非常痛苦及不健康0
      隨著本性做人好了, 何必勉強自己0 雖然蝕底些, 但會健康長壽點0

      刪除
    3. lee 句o岩聽!「雖然蝕底些, 但會健康長壽點」 拖長計,我有著數(阿Q精神)。

      刪除
  8. 現今夫婦也不用扭曲自己去迎合對方,交朋友反而要???

    回覆刪除
  9. 相反,好朋友不需多,要扭曲遷就一、二次就無所謂!經常就寧願少個0

    回覆刪除