2013年11月12日 星期二

感 覺 良 好









生活好或不好都是自己在過,
 

不需要向任何人解釋你自己。
 

因為喜歡你的人不需要解釋,
 

不喜歡你的人解釋了也不信。



34 則留言:

  1. 有同感。人人有權選擇自己生活方式
    生存是為自己而不是為別人而活

    回覆刪除
    回覆
    1. 「生存是為自己而不是為別人而活」 這句話有理!

      刪除
  2. 有時只顧自己 可能令身邊人唔好過
    譬如我有一位女性朋友
    佢不用上班
    唔煑飯. 花錢如倒水
    丈夫就幾份工作
    呢種方式唔係太自私咩?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣東話有句話:「一個願打,一個願捱。」 如果丈夫覺得這付出是心甘情願,甘之如飴,又有乜問題呢?

      刪除
    2. 話雖如此
      願打那個當然開心
      願捱那個就可憐D
      一句講哂....真係前世欠佐囉

      刪除
    3. 我信有前世,所以有 D 野,無法解釋。

      刪除
  3. 雖然話好多事情不須向别人交代,但當你在乎的人或事有誤解時,都是說清楚好D,大家也會舒服些,至於說也不信的人,不理也吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說也不信的人,太多了!所以,有時,我選擇不解釋。

      刪除
    2. 如果是至愛說也不信的話,她(他)可能缺乏安全感,更要解釋!如果是朋友唔信就無辦法!

      刪除
    3. 你說的話好似有點道理,等我諗下。

      刪除
  4. *我並不同意以上說法。
    生活好或不好應該與你周邊的人分享,家人及朋友,不是獨家村呢, 自己顧自己, 那生存有何意義。
    有時有些事是要解釋的,不是每個人都明白對方, 經過解釋不理信任與否,溝通過後,對方可能會更加清楚你的想法而不會被誤會,事情就不會變壞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 也有道理,我試下........但不很習慣。始終,我覺得太多人將自己的想法,強加於別人頭上,任你如何努力解說,他(她)就只信自己。

      刪除
  5. 非常同意這位同學的見解, 我曾是一個我行我素 \ 不理會別人, 本著清者自清的原則做人, 可是吃盡苦頭 0
    現在比較開放自己, 嚐試表達自己, 雖然沒有想像中的好, 但總算心裡舒服些 0

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡做自己的事情無問題 0但影響到別人就有問題 0

      刪除
    2. 贊同不是自己喜歡點就點, 都要想想會否傷害人家而自己開心, 不要得, 那感覺就不良好。

      刪除
    3. 我也曾經吃盡苦頭。
      「開放自己, 嚐試表達自己, 雖然沒有想像中的好, 但總算心裡舒服些。」
      我會思考下......試下。

      刪除
    4. 其實我行我素,不理别人我覺得並不會令人吃盡苦頭,應該是待人接物及態度出現問題,例如對陌生人友善微笑,她不可能對你生惡感!人應常在反思中。。

      刪除
    5. 我經常反思,........其實我做人好簡單,邊個對我好,我對邊個好;邊個對我差,我會記在心。

      刪除
    6. 哎呀!
      原來阿 sir 係記仇喔。。
      我地小心點囉, 呵呵…

      刪除
    7. 唔敢得罪阿sir啦!被罰跳異議10次就死啦!哈哈...

      刪除
  6. 以上意見各有道理。或者做人就係易感矛盾 人總希望做自己喜歡嘅事
    即使已向身邊人交代佐
    對方未必接受
    所以凡人就變'煩人'啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 被人誤會不是最難受,最難受是被最親密的人誤會。

      刪除
  7. 有嘜好煩, 自己攞來煩,平常心做人最開心, 感覺良好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係要顧及別人感受才會心煩。 假如唔需想咁多
      當然最開心
      甚麼平常心。知易行難!!

      刪除
    2. 哈哈 既然咁煩. 下世有得揀
      或者做隻貓, 做隻狗 不做煩人啦喂:)

      刪除
    3. 如果你仍喜歡執著下去,那麼!!!!!

      刪除
    4. 「平常心做人最開心」?
      弊在無乜人覺得自已是平常人呢!

      刪除
    5. 「只係要顧及別人感受才會心煩......唔需想咁多。」
      禁即係唔理人遮!

      刪除
    6. 唔係執著,係討論下,互相研究下遮。

      刪除
    7. 咁大家唔做平常人,做正常人或蠢人,蠢蠢地幾開心.......

      刪除
    8. 蠢蠢地 冇嘢諗都係福氣
      說得好. 贊成 !!

      刪除
  8. 平常心最好,我每星期學唱歌,但前面那個不停自言自語讚自己如何拍子好,準,像錄音機,唔用平常心一定比佢煩死!

    回覆刪除