2013年11月15日 星期五

靠 自 己









心痛無藥可吃,
 
只能自己止痛;
 
心病無藥可醫,
 
只能自己除病;
 
心死無藥可救,⋯⋯

只能自己復活!




人生是一種承受,
 

我們要學會支撐自己。

Life is a kind of pressure.
 

We should learn to prop up ourselves.




 
自己就有這麼強大啊!
 
靠自己,你一定做得到!
 
 





















37 則留言:

  1. 唔怕剛學咗隻石堅都無咁堅既.....堅強探戈.....但又唔係好靠得過自己!

    回覆刪除
  2. 曾經心痛、曾經心死、亦都曾經迷失自己!
    無人可以傾訴,無人可以幫你,唯有自己死撑0 真是要靠自己0

    回覆刪除
  3. 那你很失敗, 因連最少一個傾訴對象都沒有, 証明你無知己,家人可談,自閉也。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知己?好難o既......世界上無兩個人的思想是完全相同的。

      刪除
    2. 可能性格內向,害怕向人訴苦,朋友亦都幫不上,所以選擇埋在心底!至於目閉與否?睇你內心的包容程度啦…

      刪除
    3. 性格內向,隻字不提,任何人都無可能知你發生問題?有X光機....無X光眼!始都要靠自己的第一步......

      刪除
    4. 對唔住可能我同情心少咗D,對於関上心門,但又怨天怨地,無人幫無人理的人,我的同情分比較少!想要人幫你都要先出聲,边個知你要幫忙?

      刪除
    5. 幫人關乎同情心,我有時 feel 到有人有需要,會自動出手,但另外有人覺得我多管閒事。

      刪除
    6. 我通常有苦自己知,亦不會展現人前,亦都不會對朋友有怨言!尼位朋友、亦都唔算朋友、只可說係激進份子,無人須要你同情,我諗你都悭番啦!

      刪除
    7. 說得好!
      歌仔都有唱'我不要別人愛'
      別人施捨的同情 不要也罷
      冇人再比自己更了解自己心裡想法!

      刪除
    8. 自由選擇自已路!激進你又如何?想都無想過慳乜?

      刪除
    9. 自己理自己,自己愛自己,最理想!

      刪除
  4. 相讖滿天下!知己無一人!最低好友都有1,2個?或是個喜歡鑽牛角尖?但每人思想不同,很難講!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現代世界人情太複雜,人心亦難測,誤鑽牛角尖也難怪。

      刪除
  5. 以上講法未免太灰!!
    雖然世上冇人同自己思想完全相同
    或者可找個可信任而又接受自己的人傾訴下 這樣唔係可解心結嗎?、、、

    回覆刪除
    回覆
    1. 灰色空間.....灰色思想是天生的性格,不是刻意的。

      刪除
  6. 心病的確難治癒 但是並非絕症
    癌病都能醫好
    相信始終有方法 事在人為吧
    '心病還需心薬醫'。不要関閉自己,
    最重要是自己堅強面對和有信心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 是!堅強面對和自己有信心。'心病還需心薬醫' 事在人為!

      刪除
  7. 有時有啲心事想搵人傾訴
    即使對方係自己至投契的人
    向對方傾訴未知對方會點
    有啲事係'難於啟齒'
    所以唯有自己承受

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好明,記然是與自己投契的人為什麼難開口,除非是你單方面認為是知己,其實不是囉!!!自己承受,自取!!!

      刪除
    2. 我亦曾經試過,單方面認為對方是知己,其實不是,交出一片真心.......後來知道真相,那種受傷的感覺永遠難忘。
      所以大部分時候我也選擇自閉。

      刪除
  8. 投契的朋友未必係知己
    即使對方肯聽 佢是否接受自己又係一個問題。想找朋友談天說地. 風花雪月的唔難
    要找一個可傾訴心事就極之難!!

    回覆刪除
  9. 每人知已好友定義不同,但我的好友一定是我相信的人,訴說心事無問題!

    回覆刪除
    回覆
    1. 並不是每個人想法一致!祝你好運啦!

      刪除
    2. 這位朋友也屬「灰色一族」.......
      我有時選擇不顧一切,甘冒受傷之險。

      刪除
    3. 這裡灰色空間多!我要陽光一族!

      刪除
    4. 陽光好!各位同學,準備黑超。

      刪除
  10. 阿sir.雖然你重年輕,都唔好敢不顧一切,你受左傷唔只師母傷心!
    又就無人教我地渣渣奄Bo...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講o既唔係身體受傷,係之前遇到過的心靈創傷。
      多謝你提醒和鼓勵,我以後會好好保護自己。

      刪除
  11. Sir道行高,唔會咁容易做受傷的男人,每事向好那邊想,咪入灰色一族!

    回覆刪除
  12. 灰色空間個間奏無晒,幫手記返,下次一齊dance la.

    回覆刪除