2013年11月9日 星期六

魅 力


















21 則留言:

  1. 年青時見到大歌星或明星
    比如周潤發 鍾楚紅等靚人
    覺得佢地好有魅力
    現在自己人大了
    覺得某些人即使其貌不揚
    如果說話口齒伶俐
    見識廣兼有自信
    自然流露個人魅力

    回覆刪除
    回覆
    1. 在我眼中,很多人都有獨特的個人魅力。

      刪除
  2. 第一眼已被吸引著, 這為魅力。
    可能是他的眼神, 微笑,身材, 談吐 等等。
    這發自本身, 有內在, 有外在。
    阿sir 你的魅力在於微笑。。
    我要多多學習
    但至於身材就。。。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 至於身材就.........一流!哈哈哈哈哈!

      刪除
    2. 某次出外,突然下雨,雨水由頭頂一直流到腳趾,過程中毫無阻礙,身材仲唔係一流?

      刪除
  3. 阿sir小心你的魅力令人神魂電到.......咁就暈啦......哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊有咁勁電力呀?反而我最近好少向著你地跳舞,係怕左你地 D 電就真。

      刪除
  4. 記得 亞 Lam 有首歌叫做 ( 活色生香 ) , 裡面的歌詞 : 魅力是沒法擋, 紅唇在為你張, 難忘懷裡嬌娃, 活色生香, 啦啦...啦啦.....啦 !
    亞 Sir, 可否考慮把它編成一隻 Tango 舞, 那很不錯嘛 !

    回覆刪除
    回覆
    1. A........係播!首歌好正播!等我諗諗佢。

      刪除
    2. sir隻熱点問題開頭,我見人跳呀一聲的時候是開口的,如編活色生香,那句紅唇在為你張小心D編....哈哈

      刪除
    3. 係呀係呀……小心D编!如果编到個個張開個口就太不雅!

      刪除
    4. 我教的時候是微笑的,後來跳的時候個個「紅唇在為你張」,我都無符......!

      刪除
  5. 好提議
    呢首歌如編成舞
    相信一定好帥氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信由我地班同學仔一齊演繹,更加帥氣!

      刪除
  6. 我就認為魅力唔係第一眼感覺
    某些人相處久了
    佢某些神態 或談吐或身體語言
    比較吸引人
    或者外貌也是其中一項外在條件
    但唔係全部

    回覆刪除
    回覆
    1. 魅力是沒法擋, 紅唇在為你張, 難忘懷裡嬌娃, 活色生香, 啦啦...啦啦.....啦 !

      刪除
  7. 亞sir我覺得隻搖太陽幾好玩我想你星期三/四教 thx ^__^

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾想開名~~~~總知就係你星期三3:00-5:00果班慨學生la ^____^
      不過我星期四夜班刀有返架~~

      刪除
    2. 這裡是一個讓大家公開發表意見的平台,私人事你打電話給我吧。

      刪除
  8. 星期三 / 四教? 你係邊個? 我係傑仔

    回覆刪除