2013年11月21日 星期四

就 尼 有 孫 抱







大家仲記唔記得阿美同阿光?佢哋就尼生個孫比我抱喇!

真開心!!!     (  這是網上圖片,並非美光孫的真身。 )














7 則留言:

  1. 恭喜哂!又升級!步步高陞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!好期待啊!我在此祝福美光孫!!!

      刪除
  2. 咦 阿sir有咁多學生
    咁睇來唔單是桃李滿門
    不久將來'貓步家族'仲會
    兒孫滿堂呢!

    回覆刪除
  3. 我也最鍾意小朋友.....!下個月是我兒子生日啊.....͵唔知掂樣同他慶祝呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也曾經花盡心思同我女兒慶祝生日,日後又是一段美好的回憶。

      刪除
  4. 是的,是的 ! 美好的回憶長存心中.......!

    回覆刪除