2013年11月15日 星期五

我 的 女 神























































































































21 則留言:

  1. 那些年。。都是我偶像,人靚歌甜,俊男美女,當時的電影也迷倒不少人。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 她的每一套電影,我都第一時間跑到電影院看......有時一個人,有時和朋友一起看。

      刪除
  2. 既然亞 Sir 係山口百惠嘅超級 Fans , 咁星期日 Party 就麻煩你打隻 赤的疑惑 給我們懷舊一番啦 0

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近腦退化症嚴重惡化,到時你要提醒我!

      刪除
    2. 因你是我的超級偶像, 而偶像是遙不可及的, 所以我不會現身索取你的簽名, 哈哈 ! ( 說說笑. 莫生氣 )
      知你工作繁忙, 或會唔記得, 我唔會怪你, 因我也是一個大方的人, 哈哈 ! ( 係咪好難頂呢 ? )
      話時話, 見你回復遲睡的習慣, 小心身體呀 !

      刪除
    3. 謝謝關心!我今晚會早 D 睡,明天見!

      刪除
    4. 緊係老退化啦,晚晚掛住上網夜瞓, 冇精神, 唔化就假。

      刪除
    5. 阿sir 你反應敏捷,回應得噤快,又有自知之明,一點都無退化, 呵呵…

      刪除
    6. 呵呵呵呵呵呵呵呵......!( 檸檬式大笑 )
      化與唔化.......睇天造化!

      刪除
  3. 亞 Sir, 睇嚟你嘅病情無你所講咁嚴重, 不要自己嚇自己 0 無論如何, 多謝你為我們帶來一個愉快的下午 0

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞!我地杏加橙組合的〔更攬style〕正唔正?

      刪除
    2. 梗係正啦, 你地兩個型男企出嚟, 嗰隊2人組合 ( 好像叫農夫或什麼的, 走唔抖啦 ! )

      刪除
    3. 今個農曆年初一,我地係紅館(油麻地廟街紅茶館)開演唱會,你記得尼捧場喎!

      刪除
  4. 貓步連環可以進駐紅館。。哎呀寫錯咗係紅茶館。。哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時 D 貓仔貓女、小貓貓咪,通通尼捧場......呵呵呵!發達囉!

      刪除
    2. 杏加橙组合新年登台,可能全年都不用買生果及雞蛋。。呵呵。。

      刪除
    3. 點止唔駛買,仲可以派比同學仔。

      刪除
    4. 你唔好攞去賣,增加收入,係一盤生意。

      刪除